Hej hej hallå!

Jag har ju dom sagt inte så mycket tid att blogga därför har bloggen legat på is i hundra år. Men det är SÅ kul att kunna läsa tillbaka, speciellt om Masons utveckling. Jag får lite dåligt samvete att jag inte tagit tag i det tidigare men tiden räcker inte alltid till!

Men nu ska jag försöka i alla fall!

Måndag idag igen då. Vi är sjuka (fortfarande) och tog det lugnt imorse efter en lång natt.

Mason snorar och hostar om vartannat och här sitter jag med huvudvärk.

Har vart på ett möte i eftermiddags som vi teamade upp med att hämta en ny chaiselounge till sovrummet. Den står för tillfället i bilen, jag får inte ut den själv.

Lyckades lägga bugaboon i en vattenpöl med olja så vi får väl se om jag får rent den.

Ikväll vill jag bara ta det lugnt och andas ut. Egentligen ska jag opereras på onsdag men i och med att jag fortfarande är förkyld kommer den flyttas framåt IGEN! Skulle vara skönt att bara få det ur vägen.

Nu klickade tvättmaskinen så vi får se om fläckarna gick bort...

Tyget på chaisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback