Yes!

Passet är här! Äntligen, vi var osäkra på hur lång tid Mason's pass skulle ta då det tar allt mellan 2-4 veckor för ett vuxenpass och mer för en bebis tydligen då det är deras första. Men idag kom firman som leverar de och nu har jag det i handen. Lille sötnosen!
 
Resorna till Sverige är bokade och vi flyger från Manchester med SAS till Arlanda den 13 Maj! Hem för att hälsa på hela tjocka släkten som inte träffat Mason men även för att jag ska kunna fixa mitt Svenska pass. Sen ska vi bara ta det lugnt i Skärgården och vi hoppas på fint väder. 
 
Dagen innan vi reser är vi på Amy och Rob's bröllop så hundarna ska köras ned till makens föräldrar där de spenderar tiden vi är borta. 
 
Jag har köpt hem lite olika outfits till Mason så han kan se ut som en liten prins på bröllopet. Det är inte det lättaste att hitta en fin outfit i storlek nyfödd vill jag lova. Helst hade jag velat köpa honom en liten kostym men det finns som minst i storlek 3 månader så det får han ta en annan gång! Det lär ju bli fler bröllop!
 
Idag borde skjortan från Ralhp Lauren komma så får vi se hur den sitter. En hel del av det som kommit hem är fortfarande för stort. Men vi har i alla fall EN skjorta som sitter bra. 
 
Väl hemma i Sverige ska vi på min morfars 75-års fest så då måste han ju också vara fin. Det är ju första gången han träffar hela tjocka släkten!
 
 
 

Kommentarer
Sigrid säger:

Hur länge stannar ni? Vi åker till Norrköping 31 maj men då antar jag att ni åkt hem?

Svar: :( Typiskt! Mason ville ju träffa sin cyber sjuksyrra! Vi åker hem den 21...
Mrs Baltzer Bayne

2013-05-07 | 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback