Wow

vilken kväll! Tyvärr så fastande jag inte på en enda bild :/
 
Men kul var det, vi dansade som aldrig förr, sjöng (skrek) till live bandet, drack vin, snackade skit och på slutet var vi mogna nog att ta hål på ballongerna i rummet och sjunga som 'the chipmunks' så högt vi bara kunde.
 
Idag är knän och fötter lite möra, öronen ringer lite fortfarande, ögonen svider och min fake tan ser allt annat än snygg ut!
 
Pappan i huset hade fullt upp med en skrikandes bebis, nu inser han hur det är för mig dag ut och dag in sa han lite förvånat när han skrikit i en och en halv timma. Men till slut somnade dem båda när jag smög in tyst som en mus...
 
Idag? Solen skiner men det är kallt i luften, pappan är ledig så vi funderar på att åka till Gifford och gå med hundarna och sedan käka lite lunch där. I kväll börjar vi packa inför resan som går av stapeln här på Fredag. Innan dess ska vi hinna med 4 visiter till sjukhuset. Men vi se SÅ fram emot att åka till Sverige att det får gärna gå FORT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback