Till resan

vi har klurat lite på hur vi ska försöka lösa allt praktiskt på lättaste sättet när vi är borta. Ett av problemet vi hade var sterilisering av flaskor-nappar. Vi fick tipset av Louisa som vi fikade med idag som vi känner från Neo att Mam har flaskor som man stoppar in mer eller mindre som de är i micron. Lättare än att släpa med sig hela baletten till maskinen man stoppar i micron.
 
Sagt och gjort jag klickade hem deras starter pack, att de sedan är kolikflaskor gjorde inte saken sämre. Att de är gröna? Jag VET, inte min färg men det fanns inte i blått att fa tag på i tid så det fick blir grönt.
 
Perfekt, steriliserade och klara på tre minuter i micron - PING!
 
En mindre sak att tänka på - check!
 

Vad som gör Anti-Colic så speciell

Ventilerad botten så din bebis mår bra

Bottenventilen gör att din bebis kan dricka lugnt och avslappnat: Ventileringshål jämnar ut trycket i flaskan. Därför flyter bebisens mat helt jämnt – utan luftblåsor och skum. Enkelt och avslappnat.

Extramjuk dinapp för ett enkelt byte mellan mamma och MAM

MAM: s designers har tagit fram en dinapp som gör bytet mellan mamma och MAM mycket lätt. För att bebisen tycker att den är sidenmjuk och skön. Det är det som gör MAM Silk Teat® unik.

NYHET: Självsteriliserande funktion

Anti-Colic kan förvandlas till en självsteriliserande flaska med 3 enkla steg.
Det gör att flaskan kan steriliseras i mikron – snabbt och utan att du behöver köpa en sterilisator. Fungerar även perfekt när du är borta från hemmet!


Här om dagen köpte jag även deras (MAM's) nappas som kommer i en liten förpackning som själv kan kastas in i micron med lite vatten i botten för att steriliseras så man slipper köra med hela stora apparaten, jag älskar saker som gör MITT liv lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback