Lördagen är här igen!

Svärisarna har åkt hem och det är så lugnt, för tillfället. Skrik-Pelle sover i vagnen efter en långpromenad och vi sitter egentligen bara och väntar på att pappan ska komma hem så vi kan åka och shoppa. Det bränner i fickan och kliar i händerna.
 
Måste fylla på med lite basplagg i Mason's garderob inna vi åker till Sverige så får vi shoppa loss på Kappahl och Newbie när vi väl är hemma.
 
Har hunnit städa lite och även ge hundarna lite TLC, klippt klor, borstat tänder, rensat öron och klippt lång hårtestar. Nu sover de så gott lite överallt och jag hoppas de inte känner sig allt för undanskuffade i kaoset. Tigger är lite gullig. När Mason sover där uppe så kilar han upp och lägger sig i sängen, inte allt för nära, men nära nog för att hålla koll på den lille. Skriker han lyfter han på huvudet och tittar på mig för att försäkra sig om att jag har hört att han gastar minsann. Ligger han på skötbordet och gapar så kommer han in i rummet och sitter brevid för att kolla att jag har koll på vad jag håller på med.
 
Om jag får tid ska jag se om jag hittar något nytt att ha på mig ikväll, jag ska nämligen UT! Det är en fund raiser för Simpson's och Neoavdelningen där Mason låg, självklart måste jag gå dit och hjälpa dem få in pengar, det är ju en underbar vad det nu heter. Jag inser oftare att min svenska riktigt tryter. Fund raiser, ingen aning vad det heter på svenska. Good cause, ingen aning. I alla fall så ska vi försöka få in pengar till neoavdelning, bättre än så kan jag inte förklara. Det är BYOB - bring your own bottle så jag tar med mig en flaska vitt.
 
Som sällskap har jag Anita och Diane, det ska bli SÅ KUL!
 
En bild från när vi var ute i Edinburgh förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback