Kan inte fokusera

Tog med mig Mason till grannbyn för att köpa ny ersättning till honom. Känner pressen inför det hela. Att folk kan få en att må så dåligt. Tanken på att träffa på en av dem får mig att vilja springa in, köpa skiten och kasta mig in i bilen igen!
 
Så det vart ingen lång shoppingtur för oss inte. Lie hundmat och ersättning och hem igen. In med hundarna i bilen och till Gosford för en promenad. Försökte rensa tankarna. Det gick sådär med skällande hundar och bara massa gegga överallt. Aja, tog en latte ute i min ensamhet (om man nu kan kalla det ensam med tre hundar och en unge) 
 
Åkte förbi Andrea, spydde lite galla och vände hem med en unge som nu skrikit i två timmar. Jag håller på att bli galen.
 
I alla fall så ska jag ut och dricka lite vin med Lindso imorgon. Vi ska båda till sjukhuset så vi ska dränka våra sorger lite :P
 
Nu? Take away, mannen kom precis hem!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback