Inte vår dag

Igår var inte vår dag. Vädret var underbart, solen sken, inte ett moln på himlen. Men vi satt inne och väntade på vår sjukvårdare, 10.30 hade vi tid...

Vid 11.30 hade jag totalt tappat tålamodet och sa till mig själv att är hon inte här vid tolv så går jag. 11.56 klampar hon in utan så mycket som en ursäkt. Nog om det!

Ut i solen med hundar och unge, träffade LA med mopsen Georgie, satt i solen, drack kaffe och snackade skit. Vid tvåtiden var det dock dags att sätta sig i bilen och åka till sjukhuset för ännu ett möte. Sagt och gjort, stressade som ett as. Väl där har de get oss FEL DAG! Japp, vi ska inte vara där förrens Torsdag. Men då har vi redan ett möte på ett annat sjukhus. Så nu har vi möte med barnläkaren vid tio på ett sjukhus och sen ett annat för hans höfter på ett annat sjukhus klockan två. Det är TUR att vi kan vara flexibla.

I alla fall, nät vi väl kom hem vi fyra skrek Mason mer eller mindre konstant i fyra timmar - kolik! Underbart!

Samma sak idag, fast bara tre timmar...

Behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback