Godmorgon alla glada!

Det har varit en lång natt här i huset. Nu när det inte är acid refluxen som spökar så drar magen igång så Mason har legat och gnisslat, skrikit och kvidit HELA natten! Inget har hjälpt. Jag tror jag går åt.
 
Gissa vem som sover nu utan så mycket som ett pip?
 
Jag tog över honom i vår säng så jag kunde stoppa in nappen lite snabbt istället för att sätta mig upp stup i kvarten och böja mig över vaggan. Funkade ypperligt! Man sover ju inte så hårt i alla fall när det ligger en siren och gastar i örat på dig.
 
Idag? Ja... Helst skulle jag vilja åka och shoppa. Fick rensa ut MER kläder från Masons garderob igår och nu känns det som om han inte har NÅGOT att ta på sig. Tog på honom en jättesöt liten kortärmad skjorta igår, stackars unge, den var som en tvångströja! Så den ihop med lite annat får läggas i högen till den blivande kusinen.
 
Svärisarna de är kvar än, behöver nog inte säga mer. Om 8 dagar bär det av mot bröllop och Sverige. Jag får lätt panik och blir kallsvettig när jag tänker på det.
 
 
Fotade lite igår, vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback