Fredagen i solens tecken!

 
Mina ögon blöder av trötthet och ändå så kan jag inte få till tiden att sova. Väntar man inte på att tvättmaskinen ska bli klar så är det dags att mata honom eller att ta ut hundarna.
 
Hundarna fick sig ett välbehövt bad i alla fall alla tre och jag har fått ut tvätten. Skrik-Pelle (funderar på att döpa om Mason till Pelle eftersom det är det enda vi kallar honom nu i alla fall) ligger i vagnen i köket och sover. På mage, så jag springer som en jojo fram och tillbaka för att kolla att han andas och inte kör en face plant (huvudet rakt ner i madrassen) Får jag fortsätta klaga så vill jag säga att mina knän gör ont.
 
MEN, och det är ett stort men, gissa vem som ska på SPA och få massage på Måndag? Om ni inte gissar på mig så har ni självklart fel.
 
Oh vad jag ska draaaaa uuuuuut pååååå tiiiiiiden....

Kommentarer
Sandra säger:

Hej igen!

Känner igen det med att sova på mage. Det gjorde Molly från andra veckan. Gick inte på rygg var precis som att ha magen utsträck gjorde ont. Molly föddes i v 34+5 . Hur går det med den nya ersättningen?

Mvh
Sandra

2013-05-31 | 21:34:11
Sandra säger:

Hej igen!

Känner igen det med att sova på mage. Det gjorde Molly från andra veckan. Gick inte på rygg var precis som att ha magen utsträck gjorde ont. Molly föddes i v 34+5 . Hur går det med den nya ersättningen?

Mvh
Sandra

Svar: Ja här har vi fått ge in lite och låta honom sova på mage när han är under uppsikt!
Dag 7 med nya ersättningen och jag vill väl kanske säga att han är 50% bättre? Äter mindre, mer sällan och sover lite mer. Det kanske till och med kan bli ÄNNU bättre?

Hoppas det i alla fall! Hur gammal är er Molly nu?
Mrs Baltzer Bayne

2013-05-31 | 21:34:22
Sandra säger:

Hej
Jag hoppas att det är lika bra som du skrev innan att han är lite bättre.

Molly blir 1 år den 22 juni. Ett år som varit en berg och dalbana. Men det går ju inte att jämföra hur det var för tio månaders mot nu. Hon mår ju mkt bättre men inte bra .

Just nu är vi inne i en tung period då hon har ont och är orolig kan inte sova.

Har ni fått någon tid än?

Mvh Sandra

Svar: Fick tid igår den 12 JULI! Hallå liksom? Juli!
Aja, det är bättre i alla fall och det får man vara glad för. Hoppas det bara blir bättre för er med!
Mrs Baltzer Bayne

2013-06-04 | 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback