Förberedning

Jag är så glad, fick ett samtal jag väntat på länge och vips så har jag en tid redan nästa vecka istället för i Juli. Idag måste jag sätta igång med att förbereda kläder inför bröllopet. Klänningen jag tänkte ha ligger nedpackad (läs nedknölad) i en resväska. Med tanke på att det är siden så kommer den se allt annat än snygg ut och kommer behöva en hel vecka MINST för att hänga ut sig.
 
 
Klänning från Pepe Jeans ♥
 
Jag måste försöka gräva fram ett par skor i gömmorna, högklackat var inget jag hade på mig igår inte. Matchande väska och sen kanske något fint att ha i håret? Jag tänkte faktiskt ha på mig samma klänning som på bröllopet i Juni. Ingen av de som var där är på det här bröllopet så det är väl ok? Jag har varken tid lust eller ORK att ge mig ut och leta klänning med 7 dagar kvar!
 
Mason's outfit är väl inte helt klar fast jag trodde att det löst sig, suck. 
 
Andrea kom upp och tog en kaffe och samtidigt kom den nya mattan till Mason's rum. Det vart väl inte helt som jag tänkt mig men det löser sig!
 

Kommentarer
Lisa säger:

Åh jag vill ha din klänning !!!!!!

kram

Svar: Kom hit så kan du få låna den så kan vi snacka skit och dricka lite vin :)
Mrs Baltzer Bayne

2013-05-02 | 18:44:10
Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback