Det kom ett foto

Mannens kusiner var här bara några dagar efter vi fått hem Mason, dom gick LOSS med kameran, värre än vad jag är och så kom det här på mejlen.
 
Tyckte det var ganska fint?! Det enda kortet vi har på oss alla tre så det får duga tills vi får chansen igen.
 
 
Har vart ute en långis med hundar och bebis i solen, tvätten fladdrar i vinden och Tigger rullade sig i rådjurskit. Härligt, in i duchen och nu har jag en mindre glad hund med en ren sådan i alla fall.
 
Jag har tinat räkor och lax till middag ikväll, vi får se vad det blir.
 
Igår släpade jag ner fyra resväskor från med kläder jag lagt undan som jag inte kom i eller inte var rätt för årstiden - FYRA RESVÄSKOR! Nu ligger det travar där uppe i hopp om rum i garderoben!
 
Jag lyckades dock rensa ut mer en än svart soppsäck som får gå till bättre behövande. Det får vara nog på sparandet nu, det får inte plats.
 
Kläder finns det i alla fall så det räcker och blir över så nu är det slutshoppat för min del. I alla fall tills vi flyttar till något större med fler garderober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback