Badpojke II

 
Idag har vi vart hos farbror doktorn IGEN! De ville kolla att allt var som det skulle då vi fortfarande inte sett någon jätteskillnad efter bytet (ersättning)
 
Visst, det tycket väl att allt såg ok ut men han ska ändå få remiss till sjukhuset för fler prover och kontroller. Jag är helt slut i huvudet och ska gå och lägga mig tidigt idag hade jag tänkt. Just nu tar mannen en välbehövd siesta sen är det min tur. Tror dock inte vädret hjälper, kallt, grått och trist med lite regn som grädde på moset.
 
Klickade hem lite nya kläder till Mason när vi satt och väntade hos doktorn. Ett par jeans från P&P och två romper suits från Ralph Lauren.
 
Lagade till en Ensaladilla Rusa till lunch-middag, det var inte igår inte. GUD så gott!
 
Nu sitter jag på soffan, det är tyst och lugnt (för en gångs skulle) men allt jag kan tänka på är ett lugnt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback