Vilken huvudvärk

jag undrar om jag håller på att bli sjuk... Det är dag nummer två med stans huvudvärk. Nog för att jag inte tagit några smärtstillande men det här kan inte vara normalt!? Hade så ont igår och var så trött att vi bara stannade lite över en timme hos Mason. Han hade druckit två flaskor igår och var så trött att han knappt öppnade ögonen och jag likaså.
 
En tripp till vetten hann vi också med, Mr Wilson har nån form av magsjuka och har mått dåligt se senaste två dagarna. Men nu efter lite tabletter och en spruta mår han bättre och har precis ätit frukost bestående av kokt lax.
 
Jag mår lite dåligt psykiskt också. Jag har verkligen inte haft tid lust eller ork att ta tag i min shop så den har stått 'tom' utan uppdateringar de senaste 3 veckorna och jag måste snart bestämma mig vad jag ska göra med den. Det lutar ju åt att stänga ihop den helt men det tar emot. Alla dessa år, allt detta slit, allt jobb för att bara stänga ihop helt totalt... Det tar emot. Alla underbara kunder. Men det känns nu som om tiden inte räcker till så frågan är ju om den kommer finnas när Mason väl kommer hem? Ska man ta lite mammaledigt bara och öppna upp igen om några månader? Kommer kunderna finnas kvar?
 
Måste gå och leta rätt på några paracetamol för det här håller inte!

Kommentarer
Pia säger:

Klart att du kan ta mammaledigt. <3

Svar: Ush, jag får så dåligt samvete. Jag har lagt ner min hela min själ på shoppen och jag tycker inte det är så lätt att bara slå ihop. Vill ju gärna kunna ge kunderna ett klart besked också då de kommer behöva hitta någon annanstans att shoppa. Tror det är svårt att ta ledigt och sen öppna upp igen då jag tror det kan bli lite som att börja om från början... Vad tror du?
Anna Erica Baltzer

2013-03-12 | 10:36:29
Anonym säger:

Skriv att du tar mammaledigt och förklara hur situationen är. Lägg inte ner shoppen, ta bara lite ledigt.

Svar: Du kanske vill ta över :)
Anna Erica Baltzer

2013-03-12 | 10:44:33
Pia säger:

Önskar att jag kunde, åtminstone några månader. Men jag får inte tidspusslet att gå ihop som det är nu <3

Svar: Då är vi två! Röstar du också för fler timmar på dygnet?
Anna Erica Baltzer

2013-03-12 | 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback