Ny overall

Overallen från Emile Et Rose var alldeles för stor så det fick bli en till. Nu håller vi tummarna för att den hinner fram innan snobben kommer hem på......


FREDAG! Japp, ni hörde rätt! Idag åker vi in till sjukhuset och bor två nätter så vi lär oss ta hand om lille Mason. Så idag blir det att packa!

Mannen ska fortfarande jobba dagtid under två dagar så han får kolla posten. Det snöar ute och blåser iskallt så en overall till hemresan är ett måste!

Idag ska jag installera babyskyddet och isofixen i bilen så det är klart också. Hundarna ska till A och O tills på Lördag. Jag ska på min första föräldrakurs idag med alla andra blivande mammor men vi får se hur vi gör. Det kan bli att jag struntar i det och går nästa vecka. De kommer prata förlossning idag och det har jag ju liksom redan fixat!

Här är overallen i alla fall, tog preemie storlek!


Kommentarer
Pia säger:

Åh va spännande!! Häftigt att han får komma hem nu, han är ju egentligen inte född ännu. Det ska bli så roligt att få höra mera...
Tänker på er jättemycket <3

Svar: Stor kram till dig!
Anna Erica Baltzer

2013-03-20 | 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback