Kläder från Next!

Vi har fått massor av presenter från Next Baby, storlek tiny baby och det passar relativt bra och de är så himla fina och mjuka!
 
 
Vi har fått en del presentkort där också så vi ska se när Snobben blir lite äldre så åker vi med honom och shoppar. Var inne där för några veckor sedan men jag var så stressad att jag inte fick med mig någonting hem, Men idag så rockar vi Next i alla fall. Vi ska ju trots allt på föräldrakurs jag och Mason. Vi har skjutsat pappa till tåget så vi ska ta bilen till N B bara han och jag - spännande.
Dom här fick han bland annat från Michelle
 
Ska försöka få in vagnf*n i bilen (den är så bökig att fälla ihop och få upp att jag blir svettig bara jag tänker på det) ska packa en liten väska med mat och annat som behövs. Måste införskaffa en skötväska snarast!
 
Snobben ligger i sin Coco Bloom och sover. Natten var relativt lugn. Vi hade dock en kaskadspya som till och med hamnade på golvet. Inte illa pinkat!

Kommentarer
Martina - gravid med lillebror säger:

Åh dem har verkligen underbara kläder på next men aldrig köpt något därifrån än:) Kanske skall ta och göra det. Så många sm skriver om dem:)

Svar: Jag bor ju i Skottland där vi har deras affärer så det är lättare att shoppa när man sett dem tycker jag och man vet vad man får för kvalitee och så. Men jag kan absolut rekommendera deras barnkläder! Ska kika in på din blogg nu :)
Anna Erica Baltzer

2013-04-10 | 10:28:26
Bloggadress: http://Maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback