Jobbigt

Alltså mina hundar, jag blir galen. Inatt är det någon som både pissat och skitit inne. Baby har spytt hela dagen. Senast förra veckan var vi hos vetten med Wilson som skitit och spytt på mattor, väggar och sängar. Häften fick kastas. Det har pissats på Masons boxar, fåtölj och gardiner och jag måste säga att jag är mäkta trött på hundar just nu. Att dom aldrig kan vara friska i en vecka alla tre!!!

Så oerhört påfrestande när det är jobbigt som det i livet just nu...

Så idag har vi torkat spyor, piss och skit. Underbart!

Har i alla fall borstat deras tänder, klippt klor och skrapat tandsten. Nu ska de bara badas...


Kommentarer
Pia säger:

Ha hundarna i hage på nätterna så gör de inget kissobajs då iaf. Kan tänka mig att det är lite revirpinkande de gör på alla nya babygrejer :(

2013-03-19 | 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback