I shoppartagen

Nu har jag legat i igen! Eftersom det sagts att lille snobben kommer hem i slutet på veckan satte paniken in. Jag har ju inget av det jag behöver. Så efter vi hälsat på Mason idag fick vi sätta igång och shoppa. Flaskor, termometer, kläder, filtar, andningslarm och vi fick även beställa hem lite saker över nätet som kommer i veckan.

Fattas fortfarande; rullgardin till sovrum, nytt minneskort till systemkameran - det ska jag beställa imorgon.

Sen ska alla nya kläder tvättad och strykas, hela huset ska städas och helst vill jag hinna bada hundarna.

Gissa vem jag hittade i Mason's rocker idag? Baby :)

Klickade hem snuggen till Coco Bloom rockern idag, det vart en vit!

Köpte de här flaskorna, 4 stycken med napp och diskborste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback