Förlåt

Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Det är full rulle 24-7 och jag har knappt tid att sova. Jag är numera utskriven från sjukhuset sedan en vecka tillbaka men Mason ligger kvar på neo.

Allt går som det ska och han har gått upp 90 gram från födelsevikten (för tre dagar sedan) han vägs var tredje dag så idag får vi se hur mycket han gått upp nu.

Han sondmatas var tredje timme med bröstmjölk som jag pumpar ut hemma var tredje timme och åker in till sjukhuset med var dag.

Igår fick vi mata honom med flaska för första gången och det gick ju hur bra som helst.

Ska försöka bättra mig på att blogga men det blir inte många lediga minuter på dygnet nu!


Kommentarer
Alisa ❤ Amor Vincit Omnia säger:

Underbart att det går bra för lillen! Men vad är det jag läser? Bor ni inte med honom?:(

2013-03-06 | 13:45:27
Bloggadress: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback