Bockar av listan

Satte igång tidigt imorse och städade som bara jag kan. Jag har legat på latsidan när det gäller städningen de senaste månaderna, det får jag erkänna.

Men nu är det skinande rent. Skulle behöva moppa men det är så blött ute att det känns lite onödigt.

Har lagat mat som jag ska frysa in. Lätt att tina om man har dåligt med tid.

Idag väger snobben hela 2130, han har gått upp 120 gram på tre dagar - duktig kille!

Nu är jag helt slut, lunch ut i snö-regnet med hundarna innan vi åker och hälsar på the amazing Mason!


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid säger:

Så underbart att han ökar fort i vikt :)

2013-03-18 | 17:16:29
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback