Storlek 62

Och visste sitter det bra? Det är ju likadant med vuxenkläder, en storlek passar från ett ställe medan samma storlek från en annan affär inte passar alls. Han kan fortfarande ha sin body från Newbie i storlek 50 men den här från H&M är som sagt storlek 62.
 
Kommer ihåg när jag köpte den, den såg ju bara SÅ stor ut!
 
Sitter i telefonkö, finns det något värre? Jag tror inte det. Jag HATAR att sitta i kö när man inte ens vet hur länge man har kvar. Precis som om jag inte har bättre saker för mig i livet?
 
 

Kommentarer
Camilla ♥ 130510 säger:

Trist att storlekarna ska variera så mycket... här används allt mellan 56-62 oxå. Mest 62an nu :)

2013-06-20 | 08:04:20
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback