Och andas!

Idag satt paniken i halsen så nu tar vi och varvar ner lite och drar ner på gasen. Solen skiner och jag tror minsan jag lyckats bränna mig lite på ena axlen, snyggt!
 
Mason är lite kinkig och det är jag med men det ska det bli ändring på. Det var så varmt att den lilla dräkten från gant åkte på, även den i storlek 62. Ut i solen med hundar och unge, vart en picknic på en bänk för min del då jag inte haft tid att käka lunch idag. Snabbt ska det gå!
 
Mason har somnat på soffan efter några timmars gnissel och jag inväntar Thai-mat. Helst hade vi velat gå ut och sitta ute och njuta i det fina vädret men det får bli en annan gång. Väck aldrig en sovande bebis...
 
Såhär snygg var Mason idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback