Nu rackarns

ska det tapetseras av bara farten!
 
Äntligen har jag bestämt mig för en tapet till Mason's rum och nu var det ju så många andra som använt exakt samma tapet vi valt så vi tar en annan istället :P
 
Ralph Lauren men lite annorlunda så allt slipper se likadant ut.
 
 
Jag tycker ju även om rött även till pojkar och tycker att det ger en liten värmande ton till blått som annars kan kännas lite kallt. Nu får vi bara se om det blir snyggt. Den ska inte upp ännu då varken gardiner eller den nya mattan som ligger där inne kommer att matcha så det får vänta några månader. Vi tänkte kanske till han är runt 6 månader och flyttar in i sitt eget rum?
 
I alla fall så ska vi inte ligga på latsidan för i samma sväng vart det nya tapeter till vardagsrummet. Det är typ. ja vad heter det, barock-shabloner där nu. Vi gjorde iordning i vardagsrummet för säkert 5-6 år sedan nu och jag har tröttnat rejält på tapeterna då jag känner att de är svåra att matcha. Men NU så, nu blir det säkra kort, RANDIGT!
 
 
Också från Ralph Lauren, från deras Haberdashery Collection. Svarta ränder på vit bakgrund *smaskens*
 
Det kommer bli jättebra i rummet som oftast går i svart, grått, vitt och ibland lite färg. Så nu ska de gamla tapeterna ned, TV'n ska monteras från väggen och vi ska även passa på att kolla fläcken där vi vet att det är otroligt fuktigt så kan vi åtgärda ett och allt på samma gång.
 
Det ska bli SÅ kul att få fixa lite. Det ihop med våra vita gamla trägolv kommer blir kanon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback