Måndag

och många tankar snurrar i huvudet. 
 
Det verkar som om min teori stämmer, ju mer Mason sover ju bättre sover han och ju mindre han sover under dagen desto sämre sover han! Igår sov han jättebra och han var en DRÖM inatt! Åt vid 7, 2 och nu vid nio! Nu ligger han i sitt babygym och kikar lite. Idag inviger vi shortsen från Benetton, sötnos!
 
Idag ska vi ut och gå med L-A och Mopsen Georgie, solen skiner inte ännu men det ska tydligen vara 18 grader i eftermiddag?! Skönt!
 
Tvättmaskinen går för fullt igen och jag ska hoppa in i duschen innan L-A kommer. Ikväll är det SPA som gäller för mig. Som jag längtar! 
 
Mammas finaste lilla cockney lad!

Kommentarer
Camilla ♥ Äntligen mamma! säger:

Låter lite som här :)
Supersöt bild!!

2013-06-04 | 15:14:21
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Betty thinks that he looks just like great grandad Huxley in the cap.xx

Svar: That's exactly what Stu said as well!
Mrs Baltzer Bayne

2013-06-10 | 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback