Mamma och Mason eller M&M

Sluta pussa på mig mamma!
 
Det är otroligt hur många männsikor som kommer upp till oss och säger att Mason ser ut som en liten docka. Porslinshy utan så mycket som en skråma. Jag kan inte låta bli att pussa på de små kinderna som bara blir knubbigare för varje dag!

Man får liksom aldrig nog av att fota den lilla och jag vill ha typ en hel vägg om inte ett helt RUM bara med foton på honom! Det är nog inte så svårt att fylla det med alla hundratals foton vi redan tagit.

Imorgon kommer förhoppningsvis killen som ska ta ned de gamla tapeterna och fixa innan de nya som ska upp. Jag hoppas SÅ att det blir bra, jag har inte ens sett de nya tapeterna på riktigt ännu *eeeek*

Men det ska nog bli bra. Ska ta ned allt från hyllor och så och börja om från början. KUL!

 
Mamma snälla sluta pussa på mig!

Kommentarer

absolutly fab !beutyfull ! gorgouse !lady killer!!

2013-06-12 | 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback