Helgen

har vart allt annat än lugn. Igår lunchade vi hemma hos Lindsay med Kate. Kate ska också ha barn, i Augusti så vi lämnade över lite saker som Mason växt ur och lite som han aldrig hann använda.
 
Igår kväll var det tjejkväll på pubben. En hel drös av oss samlades, drack vin och snackade skit. Mason var hemma med pappa och det gick bara bra. Jag kom väl hem vid halv ett och visst är jag lite grusig i ögonen idag men det få man stå ut med. Söndagen har spenderats med att leta ersättning i halva landet. Att det ska vara så svårt att få tag på? Och att de bara gett mig två burkar som varar sju dagar bara? Aja, efter x antal timmar hittade vi ett Apotek som hade Söndagsöppet och hade Nutramigen på lager. Vilken tur, Mason's recept är nämligen inte klart förens imorgon och sista pulvret gick åt nu vid lunchmatningen.
 
Vi hann med och shoppa lite också, tänk att det alltid finns tid till det :P
 
Hem fort som attan för att hämta upp hundarna, ta med oss dem filten, kameran och lite mat och hade picnic ute på gräset i den underbara solen. Är du här för att stanna sommar?
 
 
Kepsen är ny, jag är SÅ  glad att jag hittade något litet nog som passar. Den är liiiite stor ännu men med tanke på hur snabbt han växer sitter den snart som jutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback