Han är här

 
Mannen som tar ned tapeterna och som vanligt är ju inget så lätt som det ser ut. För det första drar han av tapeten på FEL vägg så nu måste vi måla om. Vågar jag nämna avv vi inte längre har kvar någon av den färgen? Så då får man fint måla om alla tre väggar.
 
Under den gamla tapeten ser väggen förskräcklig ut, så är det när man bor i hus som är äldre än hundra år. Aja, så något som jag trodde skulle bli relativt enkelt ser nu ut att bli en rejält jobb ändå.
 
Vi sitter här uppe i vårt sovrum alla fem, jag, Mason och hundarna. Det regnar ute så vi tar det lite lugnt bara.
 
Börjar bli lite hungrig här uppe men har egentligen ingenting att äta här hemma. Måste handla!
 
Känner mig helt nere idag. Vet inte varför... Känner bara att jag inte orkar bråka med allt och alla hela tiden. Jag har ingen energi kvar! Nu har min hemsida blivit avstängd då den tydligen har virus. Suck...
 
Jag vill bara stoppa huvudet i sanden. Jag tänker inte ta på mig en endaste sak till, nu får skiten vara. Jag orkar inte ens tänka på vad jag ska laga till middag! USH!
 
 
Orkar inte ens leta reda på en passande bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback