Vitaminer

Jag har ju haft anemi (blodbrist) mer eller mindre hela gravidititeten och tar därför ganska stora mängder järntabletter. Alla har varnat mig hur illa man mpr och hur dålig man bli i magen meg jag har inte mörkt någon skillnad alls :)

Men jag tar även speciella vitaminer för gravida 'Pregnacare' heter de och jag klickade hem dem från Amazon.
De innehåller alla extra vitaminer man behöver och allt annat som kan vara bra när man ska ha extra att ta från. Jätteviktigt tycker jag att man har en bra bas att bygga på. Inte för att man mår som en prinsessa men jag måste säga att vore det inte för det mentala så mår jag oförskämt bra!
 
Nu ska tvätten hängas och frukosten ätas innan dagen startar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback