Vecka 25 (24+1)

Vågar man kanske börja blogga nu eller? Så himla avis på alla som bloggat under alla dessa veckor om allt fint dom köpt och alla fina magbilder. Jag har då inte vågat ta ut något i förskott och det vågar jag fortfarande inte. Tanken var alltid att ha en blogg som man skrev i dagligen för att ha något att gå tillbaka till men jag har helt enkelt inte vågat. 
 
Men nu när man nått vecka 24 och bebisen har en chans att överleva på utsidan så man kanske ska ta och börja med bloggen då?
 
Själv hade jag velat ha bloggen att se tillbaka till men jag har inte haft så mycket positivt att skriva så det kanske inte vart så kul att läsa om senare i alla fall?
 
Vi klarade oss genom jul och nyår som förra året spenderades på sjukhus i Sverige. Vi klarade oss genom årsdagen den 3 Januari och jag hade väl trott att jag skulle kunna slappna av lite nu. Men icke, jag är så spänd och hård i axlarna att jag måste boka en tid med en kiropraktor eller liknande. Jag kan helt enkelt inte slappna av. Ibland går det 5-10 minuter utan att jag tänker på det om jag har annat för mig men annars så är det 24-7 'vad var det' 'gjorde det inte lite ont' 'stramade det inte lite där' Jag är otroligt lättirriterade och har inte tålamod med något egentligen. Eller jag är bättre när jag är själv än bland människor. 
 
Vi försöker hitta på saker att göra men det går sakta ändå tycker jag. Vid 7 har man ju vissnat som en dålig tulipan så efter det är det inte mycket man orkar med. Men bio ska vi som sagt försöka hinna med imorgon kväll. Det och en Pizza Express :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback