Uppdatering

Kikade i journalen och det är 2 kilo jag gått upp på 12 veckor (1.9 kilo om man ska vara petig) men när jag läser på så ser det ut att vara ganska mycket om man räknar ihop det totala. Men som någon nämnde, det är ju bara en siffra men det kan vara kul att ha ett humm om hur mycket man gått upp så man kan se till att gå ned det sen också.
 
Jag är absolut ingen gym-bunny och så länge som jag har en frisk levande bebis så kan jag väga 200 kilo så länge jag klarar av att gå ned det för egen skull sen.
 
Med stränga regler om motion i mitt fall så är det svårt att hålla vikten nede och det blir att man sitter hemma på soffan och dricker te och käkar kakor i brist på annat.
 
Hundarna fick i alla fall sig en timmas promenad i solen idag och det känns bra även fast det gör lite ont att gå alltså om jag ska vara helt ärlig. Fick stanna några gånger och vila och det hör inte till vanligheterna. Nu sover hundarna och jag har dragit på mig joggingbrallorna och vilar i soffan med en kopp te i mina nya muggar med resterna av julens pepparkakor...
 
Mina nya tekoppar från Keith Brymer som kom fram idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback