Skötbord - tankar...

Vart ska man ha det? Uppe eller nede? Vill man springa upp stup i kvarten under dagtid eller ned på nätterna? Vilket är 'bäst'? Ett uppe och ett nede känns lite som att ta i kanske. Vi som är så långa behöver ett skötbord trots att jag vet många som bara har en liten matta dom använder på typ soffan eller golvet. Men efter ett snitt så ka jag tänka mig att det blir väldigt jobbigt. Så ett skötbord blie det, frågan är bara VART det ska stå?
 
Det lutar åt det här som är från samma serie (Anna) som vaggan. Snyggt med en liten låda undertill och så kan man köpa tex lådor på Ikea att ha undertill? Man kanske till och med kunde löpa tyglådor med lite mönster för att pigga upp det hela lite?
Hade tänkt att klicka hem en skötbädd från Sverige men det kanske bara blir en helvit enkel med en handduk på som är lätt att tvätta och skön att ligga på. Har klickat hem en handduk från H&M som jag tänkte ha där och har sedan innan en från Lexington som man kan varva med.
Jag tycker H&M's utbud är fantastiskt och jag fick hem en redig leverans från dem igår, bra priser och fina saker, det kan inte bli fel!
 
Jag gillar även skötbäddarna från form & färg men det blir med ens så bökigt att bestämma färg och hålla sig till det även fast jag har sett urtuffa skötbäddar med stjärnor på som jag skulle vilja ha. Kanske är bäst att köra på ett säkert kort och ta neutralt!

Kommentarer
Pia säger:

Pssst... det kommer gå åt mer än två handdukar till skötbordet ;)

Svar: Trollet kan få låna några av hundarnas :P
Anna Erica Baltzer

2013-01-14 | 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback