Shoppat

Här är det senaste som kom med posten idag!

En åkpåse från Elodie Details. Jag har en sen sist (Rockabilly) men jag funderar på att sälja den istället. Det var en ursnygg grå med grått teddyfoder - Classic Wool. Kommer bli perfekt när vi ska hem till Sverige i vinter. 

 

Tycker faktiskt den är snyggare på riktigt än på bild så jag är väldigt nöjd med mitt köp.

 

Elodie Details Åkpåse Classic Wool är en funktionell åkpåse som låter ditt barn åka med stil! Den har yttertyg av vind- och vattenavstötande nylon, hål för fempunktsbälte och funkar med i stort sett alla barnvagnar. 
- Resår vid toppen som går att vika runt ryggstödet eller vända runt barnet som en luva vid kalla förhållanden. 
- Överdelen kan plockas av vid varmare förhållanden. 
- Insnitt vid fötterna som ger extra rörelseutrymme och bekvämlighet.

 
Finns på Jollyroom för 895:-

Kommentarer
Anonym säger:

Sugen på att sälja den 😊

[email protected]

2016-01-16 | 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback