Nya märken

Runt hörnet (farligt nära) ligger en Baby Designer shop som jag går förbi minst 4 gånger om dagen när jag är ute med hundarna. Jag har hållit mig på replängdsavstånd och vart väldigt duktig men idag så brast tålamodet. Like a kid in a sweet shop, ni skulle sett mig! Stackars barn, hade jag släppt lite till på min gräns så hade det vart slut i affären och trollet hade haft kläder från nu fram till 12-årsåldern. Men jag klämde mest och hittade massor med nya fantastiska märken som jag nu vill ha. Ovan är en virkad filt från märken Pebble, ett 'fair trade' företag som bland annat drivs av kvinnor i Bangladesh som annars inte skulle ha jobb och mat för dagen. De virkar dessa underbara filtar bland annat och även leksaker och lite annat smått och gott! Filten ovan ska i alla fall klickas hem inom en snar framtid och få pryda vaggan i sovrummet.
 
Men en liten sak fick jag med mig hem i alla fall, en body från Lily & Sid, inslagen i fint sidenpapper så där får den ligga till trollet tittar ut.
 
 

Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj säger:

Dom ser supermysiga ut :)

2013-01-24 | 13:30:39
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback