Nu är den beställd!

Efter många om och men så är den beställd! Nu kan vi andas ut...
 
Vi beställde en vit Stokke Mini och Sleepi med matchande vitt spjälskydd, vitt lakan och en beige sovsäck. Nu fattas bara en 'storage pocket' till fotändan och sänghimmeln. Osäker på om det blir en vit eller beige sänghimmel, vad tycker ni?
 

Här är sängen i fullstorlek, från 6 månader och uppåt.

Det vita spjälskyddet brevid ett blått så man kan se detaljerna bättre.


En sovsäck, valde beige så kanske den ser renare ut längre :P

Runda lakan som passar de ovala madrasserna.

Sänghimmel i beige och vit, vilken ska vi välja?

 
Spjälskydd i beige var också ett val men med vit säng så ländes vitt bäst. Hoppas det blir fint nu!
 
Sängen står på hjul så man kan köra runt den om man skulle vilja ha den i ett annat rum under dagtid till exempel. Den kommer dock stå i trollets rum då vi ska ha en vagga där uppe i vårt sovrum. 
 
Här ser man den lilla fickan man hänger i fotänden så man kan ha leksaker och någon filt kanske?
Sängen kommer redan på Måndag så i helgen är det vi som fixar rummet!
 
Nu är jag så nöjd och glad att jag ska sätta igång och jobba!

Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj säger:

Så mysigt :)

2013-01-25 | 12:01:32
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se
Janni - Mama till Lilly & Loah säger:

Finaste barnsängen! Hade köpt direkt om vi haft massor med pengar :)

Svar: Jag har ju suktat efter den så länge nu så det kändes rätt. Den kom i tre paket nu imorse så nu vet jag vad jag har att göra idag :)
Anna Erica Baltzer

2013-01-28 | 11:20:48
Bloggadress: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback