Klick klick klick

oj vad det klickas här, nästan så det bränner i fingertoppen....
 
Men jag kan inte motstå, H&M Home har för mycket fint och med 10% rabatt på alla beställningar så körde jag en vända!
 

Eftersom jag inte bestämt mig riktigt för inredningens tema så tänkte jag att även när jag gjort det så kan man ju variera. Så kudden ovan matchar filten nedan till sängen. Den lilla skylten och dom små tygpåsarna matchar dem med så då kan man ju ha ett litet beige-silver tema till framåt sommaren?

Jag gillar den grå filten till höger jättemycket men nu har jag ju redan en och sen den grå med stjärnor plus en hel del andra filtar så den fick vara :(


Nu har ju bebisen inte två rum men jag var tvungen, kunde inte motstå så det vart båda! Man kan ju variera lite där med tänker jag? Den ska i alla fall hänga på dörren till trollets rum :)


Den här lilla fleecefilten var på rean så den fick följa med bara därför, man kan aldrig ha för många filtar, precis som man aldrig kan ha för många kuddar till hemmet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback