Kan känner sig som en ny människa efter

en god natts sömn! Känner mig 'on top of the world' då ögonen inte svider och huvudet inte bultar!
 
Inte skiner solen men det regnar i alla fall inte och det är inte fel det inte. Hundarna ska ut på en långis idag vare sig de vill eller inte. Snön är nästan bort och jag kan gå utan att ramla och hundarna kan gå utan att få tasskramp.
 
Nu kör vi liksom. Dagarna tickar förbi och jag tycker inte jag gör så himla mycket, äter och sover, som en bebis ungefär :P
 
På helgens schema står; packa undan möbler som ska in på förvaring, tapeten ska tas ned, garderoben ska målas och vi ska kika lite till på tapeter bara i FALL vi hittar något ännu snyggare än tapeten från Ralph Lauren. Chansen är väl inte jättestor men det tåls att titta på.
 
Nu ska jag iväg och posta lite paket till mina kunder, till apoteket och hämta ut mina tabletter jag helt glömde bort i Måndags och jobba lite innan vi drar på oss kläderna och drar ut på en prommis.
 
 
Vi bjuder på ännu en snöbild som får att känns oss extra svenska idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback