Jag får många förfrågningar

om Bloglovin byte?! Jag känner såhär, vill du läsa min blogg lägger du till mig, vill jag läsa din lägger jag till dig :)

Jag byter inte till mig det för att få fler followers, jag vill att de som vill läsa min blogg gör det och inte att det blir någon tävling om vem som har mest followers. Det är inte därför jag bloggar :)

Men jag tror det finns en länk till Bloglovin på högersidan så lägg gärna till oss och jag lovar att gillar jag er blogg och ni har Bloglovin så lägger jag till er!

Nu? Tre hundar i sängen som snarkar i kör. En kopp te och skräp på TV! Dags att smörja in sig med Bio Oil och börja räkna får! Trött som få efter en lång dag. Men oj vad jag fått saker gjorda idag!


Kommentarer
Pia säger:

BRA SKÄLLT!! :)

Svar: Ja men det blir ju så trist att läsa 17 kommentarer där det står samma sak liksom. Är det inte bättre att man prenumererar på det man VILL Läsa istället för att det ska se bra ut?
Anna Erica Baltzer

2013-01-27 | 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback