Inte riktigt som beräknat

Det vart en halvt monterad säng då vi fick åka upp till sjukhuset igår kväll. Kom hem igen straxt efter 12 slaget inatt och jag är helt slut. Skulle egentligen vart inlagd men jag och sjukhus är ingen hit så kan jag slippa så gör jag allt jag kan för att göra det. Vill ju självklart göra det som är bäst för Trollet men de höll med om att stressen och prssen att ligga inlagd gjorde att det inte növändigtvis var den bästa lösningen. Dom släppte hem mig efter att jag lovat att åka upp direkt om det vart värre. Dom är rädda för att det ska sätta igång för tidigt.
 
Har aldrig vart så skönt att krypa in i sig egen säng. Mentalt så hänger jag på en skör tråd och man undrar hur mycket man orkar innan man bryter ihop totalt. Så nu är det 'doctors orders' att ta det lugnt och vila mycket. - Ska bli!
 
Två kokta ägg, en latte och lite morgon-TV med tre sovandes hundar brevid mig, så ser morgonen ut. Det får bli en dag på soffan för oss.
 
Sängen står halvfärdig i rummet, den får mannen avsluta ikväll när han kommer hem. 
 
Nu håller vi tummar och tår att vi slipper åka upp igen på ett tag och att Trollet håller sig frisk och kry där inne!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback