I valet och kvalet -hjälp oss välja!

Nu fattas egentligen bara ett skötbord i möbelväg och det står mellan de två ovan - Troll Sun eller Troll Nicole. Vad tycker ni? Det ska stå i rummet med sängen från Stokke så det ska ju gärna matcha lite.
 
Det matchande skötbordet från Stokke är ju en exakt match men jag gillar inte hur det ser ut. Det är liksom utböjt på sidorna och jag tror det tar upp mycket plats utan att fylla någon direkt funktion.
 
Så det står som sagt mellan dessa två. 
 
Maken skruvade ihop sängen igår och den står nu så fint i rummet och nu jobbar jag på en mobil som ska hänga från taket ner över sängen ♥ Har sett några jag gillar men de finns bara att beställa från en hemsida i USA av en tjej som gör dem för hand så jag tänkte att jag skulle prova att göra en själv innan jag beställer en.
 
Idag? Jag ska jobba (alla tycker att jag borde stänga ned och ta semester men mer om det en annan dag) sen kommer L-A och fikar i eftermiddag. Tvättmaskinen går varm, hundarna har fått frukost och det spöregnar ute. Men snart så är det Februari och då är vi i alla fall på väg mot våren!

Kommentarer
Pia säger:

Jag tycker den översta passar bäst ihop med sängen men själv skulle jag vilja ha ett skötbord där barnet ligger med fötterna åt mig. Känns jättekonstigt att byta på barnet från sidan.

2013-01-30 | 12:49:23
Camilla ♥ BF Maj säger:

Tycker oxå den översta :)

2013-01-30 | 18:47:49
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback