I snön

vi tog chansen när snön låg så fint ute och jag hade min 'partner in crime' aka mannen med mig. Två av tre hundar följde med, nummer tre låg hemma under en filt och spelade död. En lek han ofta leker när det regnar, blåser eller snöar ute. Så han fick stanna hemma och inte klagade han inte.
 
 
Wilson med sina små ben gör sitt bästa för att hålla takten uppe och jag älskar bilden ovan. Jätten och mini liksom.
 
Tigger är såld på allt som har med bollar att göra, tennisbollar, golfbollar och snöbollar -allt funkar. Rulla sig i snön och leka snöplog är också några av Tiggers intressen. 
 
Så kul att fota när man har hjälp med sig och det inte är fyra mot en, kamera och tre hundar som alla vägrar att sammarbeta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback