Energiknippe

Vilken energi jag haft idag. Med det fick vi gjort en hel del ikväll som vi hade tänkt göra i helgen. Nu är trollets rum nästan tomt sånär på ett skåp som är fullt med vin, champagne och sprit. Inte så passande i ett barnrum men det ska ut så fort vi hittar plats för alla flaskor.

Maken föreslog att vi skulle ha ett stort party och dricka upp allt men det får vänta till trollet är här så jag också kan ta mig ett glas vin eller två!

Kunde inte hålla mig så jag ställde upp moses korgen då det ekade tomt där inne. Känns lite olustigt och jag är osäker på om jag gillar känslan. Har jag gått för långt?


Kommentarer
Pia säger:

Flaskorna med innehåll tar jag hand om ;)

Svar: Vilken fest du skulle ha Pia!
Anna Erica Baltzer

2013-01-24 | 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback