Dinner for two

Vi gick ut och käkade middag igår, har suttit här hemma och häckat alldeles för länge :) Skönt att få komma ut lite och tänka på något annat än det som vart de senaste månaderna.
 
Vi åt parpadelle with garlic, parsley and prawns and salmon och en ravioli med black truffle, mushrooms and parmesan med en liten sallad för att väga upp alla kolhydrater. Yummy! Var så mätt efteråt att jag knappt kunde andas :P

 
Hem och bums i säng, kände mig helt mörbultad efter dagens händelser. Men tack ni som stöttat mig, det värmer i mitt lilla hjärta ♥
 
Ikväll ska vi ut och käka middag med våra vänner Lindsay & Duncan. Två kvällar i rad, wow, vilket liv man lever :P

På Söndag styr vi kosan mot Edinburgh och bebismöbler... I can't wait, det ska bli så mysigt att åka iväg en dag och bara strosa runt, käka lunch och shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback