Det är inte mycket

man får ha i fred i ett hem med tre hundar. Varje dag undrar jag varför jag spenderar så mycket på fina sängar åt hundarna när de ändå prompt ska ligga på mina kuddar.

Jag går och pluffsar till dem i ett men när jag vänder ryggen till så är de tillbaka igen. Jag önskar att jag uppfostrat dem bättre från valpstadiet då det inte är mycket man får ha i fred. Nån ordning och reda får det vara!

Dagens? Jag har sytt tillbaka knappar som lossnat på hundarnas säng. Hur nu det är möjligt när den står oanvänd mer eller mindre :p

Dammsugat uppe och nere, druckit en latte och skulle lätt kunna gå och lägga mig men jag måste bädda rent då sängen vädras idag och det är för jobbigt just nu. Så jag sitter kvar på soffa ett tag till och vilar benen!


Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj säger:

Det är ju klart att det är mysigare att sova på dom riktiga kuddarna ;)

Svar: Ja uppenbarligen! Deras säng i rotting och ekträ duger tydligen inte :P
Anna Erica Baltzer

2013-01-27 | 21:55:22
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se
Camilla ♥ BF Maj säger:

Haha okej :P

2013-01-28 | 21:10:31
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback