Bio Oil

Har ni provat den?
 
Jag har använt den själv i flera år, i ansiktet och även på bröstet där min hud är otroligt ful troligtvis efter allt solande man gjorde som yngre utan solskydd! Det är ju trots allt alltid bröstet och ansiktet som alltid ser solen. Man har ju inte polotröja på sig på sommaren liksom. Nu använder jag det på magen också, dock inte två gånger om dagen som dom säger att man ska, det har jag faktiskt varken tid eller ork till. Nu är det ju också gener som spelar en roll när det gäller bristningar, jag har inte en enda bristning då många av mina vänner har det från tonårstiden. Så vi forstätter att smörja så får vi väl se hur bra det funkar. Men kan verkligen rekommendera oljan. Bra på torra fläckar!
 

Bio‑Oil är en specifik hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud mindre framträdande. Rekommenderas även för åldrande och uttorkad hud. Bio‑Oil innehåller flera ingredienser som bidrar till att förbättra hudens karaktär och gör den mjuk, len och smidig och därmed minskar förekomsten av rynkig och lös hud. Bio‑Oil är också återfuktande, vilket förbättrar struktur, hudton och minskar förekomsten av fina linjer och rynkor. Bio‑Oil återuppbygger hudens naturliga fettlager och hjälper till att återställa den skyddande hinnan. Bio‑Oil ska appliceras två gånger per dag. Vid ärr, bristningar och ojämn hudton i minst 3 månader. Resultatet är individuellt och varierar från person till person. Bio-Oil har flera gånger blivit bäst säljande produkt mot ärr och hudbristningar och produkten rekommenderas av läkare/apotekare/barnmorskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback