Att se fram emot

Normalt sett åker vi alltid till Duabi i November två veckor, en vecka i Sverige till Jul. Vi firar 12 år tillsammans i Februri och det brukar vi också fira varje år med att åka iväg.
 
Men 2012-2013 blir inget år för resor inte. Eftersom jag har flygförbud så blir det att stanna innanför landets gränser tills trollet är här. Ja vi kan ju inte ens flyga ned till London om vi nu skulle vilja det. 
 
Så vart firar man 12 årsdagen då? Jag tänker Glenagles hotel :) Där har vi vart flera gånger förut och det är jättefint. Bara ta det lugnt, äta middag, äta lunch, äta frukost och sitta i poolen (en snabbis då) då vi inte heller får bada i för varm pool för länge då det riskerar att höja kroppstemperaturen så mycket att det blir skadligt för barnet. Alltså ingen bastu eller ångbastu heller. Men ett snabbt dopp kan man allt unnan sig.
 
 
De har en utomhuspool som är värmd och det är ganska tufft att sitta där i mörkret och stirra på stjärnorna i kylan fast man är varm. Det enda som fattas är ett glas Champagne :)
 
Vi var där sist med brorsan och hans flickvän Tess tidigare i år och hade skitkul. Vi drack Champagne (dock inte i poolen) käkade alldeles för mycket, drack Mimosas till frukost och snackade skit. 
 
Jag har redan hintat till maken att jag vill åka hit men det finns ju många andra fina hotell i Skottland annars så vi får väl se :) En liten 'mum to be' massage hade ju inte suttit fel heller!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback