Ännu en julklapp

fick den här av mannen i julklapp bland annat.Jättefin 'hat box' fylld med härliga saker för alla blivande mammor. Produkterna luktar underbart, kommer från London och är helt fria från alla otrevliga tillsatser.
 
Både olja och krämen används flitigt varje kväll för att undvika bristningar. Såg på ett bebisprogram på TV igår - One born every minute. Vet inte om det visats i Sverige men jag tror jag ska låta bli att se på det i framtiden. Hua, mådde inget bra efteråt. Men men, i alla fall, kan ju rekommendera produkterna ovan om du hittar dem hemma i Sverige - köp dem!
 
Imorgon är det BM som gäller, nästa vecka är det ultraljud, möte med vår barnläkare och även tandläkaren. Fullt upp med andra ord. Mannen ska till London över dagen, snyft, jag som ville följa med och shoppa men jag får ju inte flyga. Så jag får snällt sitta hemma!
 
Idag? Det blir kolugnt tror jag. Lite jobb och lite internetshopping står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback