Vecka 29 (28+0)

Magen den magen, tycker inte den ser så stor ut på bilderna men jag undrar om jag inte blivit väldigt rund runtom så själva magen ser inte stor ut i jämförelse med hela paketet så att säga?!

I alla fall så är jag dödstrött och ögonen svider.

Mina gamla skinny jeans går nu på sista refrängen och börjar bli redigt tajta runt lår och rumpa för att inte tala om magen. Jag är varken en kjol eller klänningsmänniska så jag vet inte vad jag ska ha på mig?!

Förslag mottages gärna på vykort!


Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj säger:

Leggings funkar :)

Sv; Jag tycker oxå både och.... Ibland kan jag känna mig stressad för det är BARA typ 12 veckor kvar. Sen samtidigt kan jag tycka tiden går grymt långsamt för vill ju så gärna träffa den lille krabaten :)

Svar: Ja jag vill se hur Trollet ser ut :)
Anna Erica Baltzer

2013-02-04 | 13:32:09
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback