Vagnen I

Vår Bugga står snällt och väntar på sin nya passagerare. Vi köpte en Bugga redan till George men jag sålde den då jag bara ville bli av med allt. 3 veckor efter jag sålt den fick vi reda på att vi väntade smått igen. Som jag ångrade mig, så det fick bli en till :)

Jag har köpt till en hel del bland annat olika topsett så man kan byta och ha sig. Har även köpt ny färg på själva insatsen så man kan få den lite mer personlig.

Just nu står den med marinblå insats och beige sufflett, matchande beige parasoll och lock! Jättesnyggt till våren.

Har även det röda settet, den marinblå och det beiga då och även en gråfärgad insats.

Älskar hur enkelt det är att bara byta klädsel och så känns det som en helt ny vagn. Perfekt för oss som älskar förändring! Har en hel del andra assessorer men vi får väl se vad som kommer till användning och inte.


Kommentarer
Anna säger:

Hej! Tack för att du delar med dig av det stora (svårbegripliga) i ditt liv, du skriver rakt och bra!

Jag älskar vår Bugaboo, den har funkat så himla bra - jag ville bara tipsa om en site jag sitter och suktar på: http://idapdesign.blogspot.se/
Hon syr "custom" toppar till Bugaboos och till ett rimligt pris dessutom. Jag drömmer om att få mamma att sy ett "lapptäcke" med gamla tyger från min barndom och skicka till denna tjej så att hon kan göra en suflett till Bugaboon av det! :-)

Sköt om dig och magen! :-)
/ Anna

Svar: Oh det måste jag kika på! Det är ganska poppis här att pimpa sin Bugga och det är ju roligt att ha något 'eget'
Hoppas det är bra med er också!
Anna Erica Baltzer

2013-02-04 | 23:18:57
Bloggadress: http://enannanblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback