På Spa't

den är så mysigt på spa't. Man får små tofflor när man kommer in, en liten drink som igår var morot-ingerfära-citron och en varm handduk att torka av sig dagens problem med.
 
Man visas in i sitt privata omklädningsrum där man får krypa in i en mysig morgonrock för att sedan gå till rummet där man ska få sin behandling. Jag valde fot och ansiktsmassage och en nacke-axelmassage. UNDERBART ♥ Efter behandlingen får man en liten bricka med frukt och nötter och det var länge sedan jag kände mig så nyttig :P
 
Så skönt att få bli ompysslad och bara ta det lugnt. Efteråt var det middag som gällde och jag åt till jag knappt kunde andas.
 
Nästan 4 kilometer på stranden i lite över en timme och jag var slut som artist vid 9 tiden igår kväll och det var bums i säng för oss då vi hade en tidig start imorse. Nämligen sjukhuset och möte med BM och förlossningsläkaren.
 

Kommentarer
Satu//Me and My Baby Dolls säger:

Kikar tillbaka :) Vilken mysihg blogg du har=)

Hur mår du annars?

Svar: Tack :) Hoppas du ska trivas! Här är det huvudet upp och fötterna ned för mig och tvärtom för Trollet! Slutspurten....
Anna Erica Baltzer

2013-02-15 | 15:46:46
Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback