Oh den här vill jag ha!

Jag är ju kär i stjärnor det tycker jag är uppenbart! Tänk så fin i vaggan eller sängen...
 
Det finns även matchande lakan hos John Lewis, men det är ju inte aktuellt förens om minst 12+ månader så det kan vänta. Det börjar bli trångt i garderoben alla redan!
 
Igår kom en tjej och hämtade upp ett bord som jag lagt ut på vårat 'Blocket - Gumtree' så nu har jag plats att köpa nya möbler :P Eller inte! Helgen blir ännu en gång i flyttandes tecken. Vi måste försöka hitta ett nytt matbord och stolar då de vi har inte passar längre och ska in på förvarning. Måste ha både bord och stolar som tar mindre plats. Vi har de här nu, så snygga och mina drömstolar men det är tar för stor plats!
Så det blir något mindre och enklare, vi ska kika lite på det i helgen. 
 
Idag är det barnmorskan som gäller, ska be henne ta blodprov och lite annat så vi kan se om vi kan hitta någon anledning till varför jag mår så kasst. Mina ben är svullna till dubbel storlek (inte svullen någon annanstans) och jag mår liksom inte 'som vanligt'
 
Mannen skulle försöka ta ledigt efter BM besöket så vi får en riktig långhelg men med frostvarning på vädret så ser det dåligt ut...
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback