Imorgon

gäller det! Eftersom det vart lite olika bud på könet så ska vi kika imorgon igen så vi vet till 99.9% vad det blir så får ni ta del av det med!
 
Det är ju lite roligare att shoppa också när man vet vad det blir så man slipper hålla sig till beige, vitt och grått även fast de är jättefina färger och favoriter här hemma.
 
Ju mer jag läser på och lär mig om kemikalier ju mindre vill jag köpa nytt och desto mer vill jag ha 'second hand' men utan familj i landet så blir det dåligt med 'hand me downs' helt enkelt. Så vi får tvätta alla kläder flera gånger för att försöka bli av med det värsta och även kika på vad vi fyller rummet med. Mindre plast och skräp och mer trä och sånt med barnvänliga målarfärger och sprayer utan allt för många kemikalier.
 
Madrasser och sånt är det ju svårt att komma undan, ungen måste ju sova på något liksom. Men här MÅSTE man ju köpa ny madrass till allt om madrassen används tidigare så det blir ju en hel del nya kemikalier som kanske redan vädrats ur om man har något begagnat.
 
Who knows!?
 
Mannen är i London i alla fall och jag väntar fikabesök av Laura-Anne och hennes Mops Georgie. Besöket hos tandläkaren gick bra och hon var förvånad hur fint mitt tandkött var. Vanligtvis sa hon att det blöder väldigt lätt hos gravida och det gjorde det inte hos mig så det var jättepositivt sa hon!
 
Har förberett en beställning hos H&M som jag ska färdigställa imorgon när vi vet lite mer. De har 10% rabatt på alla barnkläder och även inredning så det blev en bunt saker, denna gång höll jag mig bara till kläder dock.  
Bland annat dessa små, hur söta som helst ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback